Interesanti, Noderīgi, Sievietēm

Pieci Efektīvi Vingrinājumi Slaidākiem Augšstilbiem Vienā Nedēļā

Daudzas sievietes vēlas slaidākus augšstilbus. Bet vai esat novērojušas, ka diēta un izturības vingrinājumi nekādas izmaiņas nerada? Par laimi mums ir palīgs – fitnesa eksperta Džesika Smita, kura ir nākusi klajā ar sekojošām vingrinājumu programmām, kas palīdzēs tev iegūt slaidākus augšstilbus nedēļas laikā. Pēc katra vingrinājuma tev būtu jāveic 15-20 minūšu kardio treniņš.

1. Frog kicks.
Sāc, guļot zemē uz muguras un novietojot abas rokas sānos. Nedaudz saliec kājas un pacel tās augšā tik tuvu, cik vari tuvāk sev. Pārliecinies, ka turi muguru taisnu. Turi papēžus kopā, lai pirksti lūkotos uz ārpusi. Arī ceļiem jābūt izvērstiem uz sāniem. Lēnītēm iztaisno kājas uz ārpusi 45 grādu leņķī ar grīdu un saspied ceļus kopā. Noturi šo pozīciju dažas sekundes. Atkārto šo vingrinājumu 15 reizes.

2. Side-to-side plié.

Stāvi taisni ar kājām nedaudz platāk kā pleci un pirkstiem, izvērstiem uz ārpusi. Pietupies, noturi šo pozīciju 30 sekundes un tad cel sevi augšā, ceļot labo celi pretī krūtīm. Tad nolaid labo kāju un izdari to pašu ar kreiso. Atkārto to 10 reizes ar katru kāju.

Šķir nākamo lapu un lasi raksta turpinājumu


loading...